CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 19, 2009

[kcb-milis] Indah pada waktunya....

 

> Aku meminta kepada Allah binatang mungil, cantik...

  Allah beri aku ulat berbulu


> Aku meminta kepada Allah setangkai bunga segar....

  Allah beri aku kaktus berduri


Aku sedih, kecewa & protes...

Betapa tidak adilnya Allah, namun kemudian....

Ulat itu tumbuh dan berubah menjadi kupu kupu yang amat cantik dan kaktus itupun berbunga indah bahkan sangat indah.

Itulah jalan Allah, INDAH pada waktunya.

Allah tidak memberi apa yang kita harapkan, tapi Allah memberi apa yang kita perlukan. Kadang kita sedih, kecewa, terluka, tapi jauh diatas segalanya allah

sedang merajut yang terbaik untuk kita.

__._,_.___
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

No comments: