CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 17, 2009

[ketika_cinta_bertasbih] mohon bantuannya.... [1 Attachment]

 
[Attachment(s) from pipit kusuma included below]


assmualkm.wr.wb.

buat semuanya yang menerima email ini, saya diah kusuma pitasari meminta bantuan untuk mengisi kuisoner yang terlampir dan mengirimkannya kembali keemail saya.
diahkusumapitasari@yahoo.com atau diahkusumapitasari@gmail.com

apabila tidak keberatan saya meminta tolong untuk menyebarkan email ini (kuisoner ini) kerekan2 anda

atas bantuannya saya ucapkan banyak terimakasih

hormat saya,
diah kusuma pitasari




__._,_.___

Attachment(s) from pipit kusuma

1 of 1 File(s)

Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

No comments: