CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 17, 2008

[ketika_cinta_bertasbih] Kepuasan tidak terhingga apabila aku membaca novel KCB!!

Tidak pernah aku membaca novel yg sama sebyk 3 kali. Itulah novel
tulisan & ihlam yg di anugerahkan Illahi kpd Kang Abik. Tidak pernah
jemu kalaupun sudah 3 kali aku membacanya. KCB betul2 pembangun jiwa
ku ketika aku mencari2 apakan sebenarnya CINTA yg tulus & ikhlas dari
seorg lelaki. Alhamdulillah..aku bertambah tenang. Walaupun aku dari
singapura, namum aku tidak putus2 mengikuti perkembangan pengambaran
KCB. Aduuhh...tidak sabar aku menantinya.... Semoga KCB the Movie akan
lebih baik dari AAC.

__._,_.___
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Want a quick chat?

Chat over IM with

group members.

Yahoo! Groups

Latest product news

Join Mod. Central

stay connected.

John McEnroe

on Yahoo! Groups

Join him for the

10 Day Challenge.

.

__,_._,___

No comments: