CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 12, 2009

Re: [kcb-milis] wassalm



amin..

terima kasih ya..
aku berdoa kalau iman juga akan berjaya.
dan aku juga mahu jadi penulis..
harap suatu hari nanti, akan ada penulis di indonesia yang namanya iman kurnia...
dan aku pasti tidak keberatan untuk membaca hasil penulisan iman..

pasti berjaya.. sukses dengan ideanya ya.. :)


From: Iman Kurnia <iman_1605@yahoo.com>
To: kcb-milis@yahoogroups.com
Sent: Sunday, April 12, 2009 10:18:16 PM
Subject: Re: [kcb-milis] wassalm

tuk nurul...
salam kenal jg...

iman juga sangat senang dengan karya kang abik

iman jg bercita-cita seperti beliau....

ni iman lg  cr2 bah n inspirasi...
doain y....


From: Nurul Nadia Ab Gani <lebah_flyz@yahoo. com>
To: kcb-milis@yahoogrou ps.com
Sent: Sunday, April 12, 2009 9:13:15 PM
Subject: Re: [kcb-milis] wassalm

salam perkenalan

aku pencintanya karya-karya kang abik
aku sangat mengagumi bakatnya
moga-moga impian aku untuk jadi penulis sepertinya juga akan berjaya..
dokan aku ya.. amin



From: Iman Kurnia <iman_1605@yahoo. com>
To: kcb-milis@yahoogrou ps.com
Sent: Sunday, April 12, 2009 7:06:45 PM
Subject: Re: [kcb-milis] wassalm

iman kurnia...

salam kenal juga


From: Ahmad Harakan <akhan@ipm.or. id>
To: kcb-milis@yahoogrou ps.com
Sent: Sunday, April 12, 2009 4:53:33 PM
Subject: Re: [kcb-milis] wassalm


wa alaikum salam dan salam kenal

2009/4/12 run_latahzan <run_latahzan@ yahoo.com>


Wa'alaikum salam,

salam kenal juga ikhwah fiLlah..ana Harun El Sholeh,, di sana siapa??






__._,_.___
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

No comments: